Anketa "Kako stanovnici Požege vide i doživljavaju svoj grad"

Anketa “Kako stanovnici Požege vide i doživljavaju svoj grad”

16.03.2022

Poštovani sugrađani,

u sklopu projekta „Požeške bolte“ KK.06.1.1.13.0002 predviđena je provedba aktivnosti pod nazivom „Marketing plan brendiranja turističke destinacije“, a čija svrha je da se kroz detaljnu analizu i sustavan pristup definiraju glavne odrednice Požege kao destinacije u smislu turističkog mjesta s određenim atrakcijama i turističkog proizvoda sa specifičnom ponudom koja se sastoji od resursa, aktivnosti i dionika uključenih u aktivnosti lokalne zajednice.

Sustavnim radom na brendiranju grada Požege ispunile bi se pretpostavke za ostvarivanje dugoročnih koristi koje se ponajviše očituju u intenziviranju turizma putem stvaranja prepoznatljivosti i poželjnog imidža Požege.

Na sljedećem linku možete pronaći anketu pod nazivom KAKO STANOVNICI POŽEGE VIDE I DOŽIVLJAVAJU SVOJ GRAD .

Ispunjavanje ankete traje najviše 5 minuta te je potpuno anonimno i vaši odgovori se neće moći povezati s konkretnom osobom.

U anketi nema točnih i netočnih odgovora, zanimaju nas vaša osobna mišljenja.

Molimo da samostalno označite odgovore koji nabolje odražavaju vaša mišljenja te odgovorite na sva pitanja u anketi.

Još jednom hvala za vaš vrijedan doprinos ovom istraživanju, a ukoliko budete imali pitanja slobodno nam se obratite.

Istraživanje provodi Grad Požega u sklopu projekta „Požeške bolte“.

Projekt „Požeške bolte“ sufinancirala je Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“

Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost Grada Požege.

 

Povezano

HEALTH IT AKADEMIJA Izvor slike: Poduzetnički centra Krapinsko-zagorske županije

HEALTH IT AKADEMIJA

Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije d.o.o.  u sklopu Z-MED digitalni inovacijski HUB u prostorima Poduzetničkog centra Krapinsko-zagorske županije (Krapina) organizira HEALTH IT Akademi...