Poštovani sugrađani,
u sklopu projekta „Požeške bolte“ KK.06.1.1.13.0002 predviđena je provedba aktivnosti pod nazivom „Marketing plan brendiranja turističke destinacije“, a čija svrha je da se kroz detaljnu analizu i sustavan pristup definiraju glavne odrednice Požege kao destinacije u smislu turističkog mjesta s određenim atrakcijama i turističkog proizvoda sa specifičnom ponudom koja se sastoji od resursa, aktivnosti i dionika uključenih u aktivnosti lokalne zajednice.
Sustavnim radom na brendiranju grada Požege ispunile bi se pretpostavke za ostvarivanje dugoročnih koristi koje se ponajviše očituju u intenziviranju turizma putem stvaranja prepoznatljivosti i poželjnog imidža Požege.
Na sljedećem linku možete pronaći anketu pod nazivom KAKO STANOVNICI POŽEGE VIDE I DOŽIVLJAVAJU SVOJ GRAD .
Ispunjavanje ankete traje najviše 5 minuta te je potpuno anonimno i vaši odgovori se neće moći povezati s konkretnom osobom.
U anketi nema točnih i netočnih odgovora, zanimaju nas vaša osobna mišljenja.
Molimo da samostalno označite odgovore koji nabolje odražavaju vaša mišljenja te odgovorite na sva pitanja u anketi.
Još jednom hvala za vaš vrijedan doprinos ovom istraživanju, a ukoliko budete imali pitanja slobodno nam se obratite.
Istraživanje provodi Grad Požega u sklopu projekta „Požeške bolte“.
Projekt „Požeške bolte“ sufinancirala je Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“
Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost Grada Požege.