Nakon završetka stručnog studija informatike Antun je desetak godina bio freelancer u području back-end i web dizajniranja. U kolovozu 2018. osniva vlastiti obrt nakon upita klijenta iz SAD-a kako bi olakšao poslovanje. U studenom 2019. postaje stanar Poduzetničkog inkubatora Požega gdje ima adekvatan prostor za mirno odrađivanje posla te stabilnu infrastrukturu koja mu je itekako potrebna za rad s udaljenim klijentima.
Osnovna djelatnost fokusira se na usluge grafičkog dizajna i izradu vizualnih rješenja za digitalnu upotrebu i tisak. Kao što su izrada logo-a, branding tvrtki, izrada brošura, letaka, posjetnica, vektorske 3D ilustracije koje se mogu koristi nove tehnologije (3D print i lasersko graviranje). Sav posao se odrađuje pomoću računala i Adobe-ovih softverskih alata gdje se preko vektora postiže visoka kvaliteta. Također je prijavljen na „freelance“ stranicu (Upwork) gdje strani klijenti traže usluge grafičkog dizajna u kojima uspješno odrađuje sve zadane projekte te su klijenti ostavili odlične ocijene na njegov rad.
Antun radni dan započinje s pregledom komunikacije s obzirom da mu je većina klijenata iz SAD-a i tako si je organizirao radno vrijeme. Također, ima i nekolicinu lokalnih klijenata s kojima radi. U svom svakodnevnom radu najčešće slaže vizualni identitet te izrađuje knjige standarda i dizajn s pripremom za tisak na materijale. U suradnji s inozemnim klijentima navikao je napraviti detaljnu analizu njihovih potreba kako bi uz novi vizualni identitet unaprijedio njihove proizvode i usluge. Na taj način privukli bi pažnju novih kupaca. Taj dio se naziva UX (User Experience) i UI ( User Interface) gdje se kroz detaljnu analizu gleda kako prosječan korisnik pristupa njihovim uslugama i proizvodima te se kroz dobro osmišljeni dizajn korisnik lakše snalazi. Kaže da je to novo područje koje se pojavilo u industriji te nema puno dizajnera koji se fokusiraju na taj cijeli proces. Usluga uključuje razradu koncepta, izradu wireframea te, u konačnici, grafičko oblikovanje svih željenih sučelja. Pri dizajniranju korisničkog sučelja fokusira se na shvaćanje očekivanja korisnika i poslovnih ciljeva naručitelja, te kreira intuitivno i user-friendly rješenje. Antunov hobi je fotografija i ističe da mu je to puno pomoglo u poslovanju i kreiranju portfelja, s obzirom da je jedan od rijetkih u svom poslu koji fotografijom klijentu pokazuje kako će izgledati proizvodi nakon uvođenja vizualnog identiteta.
Antun planira daljnja ulaganja u opremu i računalne programe te se planira i dalje usavršavati i osluškivati potrebe kupaca.
Za kvalitetnu izradu vizualnog identiteta ili branding tvrtke možete mu se obratiti u ured br. U12, na kontakt.